Pracowaliśmy dla:

Rejsy morskie stażowe - Teneryfa - Agadir - Madera

Chcieliśmy polecić Państwu organizowane przez nas rejsy stażowe. To wyjątkowa możliwość połączenia zwiedzania wielu wspaniałych zakątków świata, okazji przeżycia prawdziwej przygody na otwartym morzu oraz praktycznej nauki takich umiejętności, jak nawigowanie, podstawy meteorologii oraz posługiwania się wszelką aparaturą zainstalowaną na dzisiejszych jachtach. Pływamy głównie w rejonie Makronezji oraz odwiedzamy wybrzeże Afryki.

Jeden z takich rejsów zorganizowaliśmy w zeszłym roku, a dokładnie w listopadzie. Warunki pogodowe o tej porze roku sprawiają, że rejsy morskie są bardzo przyjemne. Miejscem rozpoczęcia naszego rejsu była Teneryfa. Wypłynęliśmy naszym jachtem ze stolicy tej wyspy, Santa Cruz de Tenerifa. Sama Teneryfa jest bardzo malownicza, posiada ona dwie strefy klimatyczne. Chłodniejszą północną bogatą w roślinność rodem z tropików oraz cieplejszą południową z pięknymi piaszczystymi plażami. Nad wyspą góruje wulkan Teide.

Teneryfa została za nami, my kierowaliśmy się ku wschodowi, do wybrzeży Afryki. Jednak zanim dopływaliśmy do Czarnego Lądu zwiedziliśmy wyspę Gran Canarię, centralną wyspę całego archipelagu. Następnie powitała nas przecudnej urody wyspa utworzona przez lawę z wulkanu, Lanzarote. Obie wyspy zachwyciły naszych uczestników i dostarczyły wielu wrażeń, zwłaszcza ta druga, ze swym bardzo niecodziennym, wulkanicznym krajobrazem i wspaniałą pogodą. Nic dziwnego, że rejsy morskie odbywają się tutaj cały rok.

Gdy pożegnaliśmy już ten wspaniały archipelag, dopłynęliśmy do wyczekiwanej przez wszystkich Afryki. Pierwszy przystanek mieliśmy w marokańskim mieście-porcie Agadir. Miasto to zupełnie inny świat, zupełnie inna architektura, ludzie i zwyczaje. To miasto słynie w Maroku z pięknej pogody (300 dni słońca w roku) oraz cudownych plaż. Będąc w Maroku odwiedziliśmy także Agadir. Był to ostatni przystanek naszej podróży w Afryce.

Opuszczając Agadir kierowaliśmy się do kolejnego naszego celu, którym była wyspa Madera. Jest ona popularnym miejscem wypoczynku, jednak o tej porze roku Madera jest dość spokojna. Jest to terytorium należące do Portugalii i posiada wiele atrakcji. Przepyszne wino wytwarzane z rosnących tutaj winogron w bardzo przyjaznym wiosenno-letnim klimacie, do tego górski krajobraz i może się pochwalić bardzo smacznymi owocami. Ta wyspa była ukoronowaniem całego naszego rejsu. Madera pożegnała nas słońcem i widokiem wspaniałej roślinności, która jest niezwykła na tej wyspie. Podczas tego rejsu uczestnicy przeżyli niesamowite chwile na jachcie i na odwiedzanych wyspach czy miastach.

Kursy stażowe pozwoliły im nauczyć się wiele o żeglowaniu, przewidywaniu pogody i jak wspaniałe są rejsy morskie. Takie stażowe wyprawy to doskonały sposób na spędzenie wyjątkowych wakacji.

Sprawdź naszą aktualną ofertę rejsów!

Copyright © WODNA SOWA – Imprezy integracyjne dla firm. Rejsy integracyjne. Eventy żeglarskie.
Projekt i wykonanie: Artneo.pl & Strony www