Pracowaliśmy dla:

Rejs stażowy po Atlantyku

Nasze rejsy morskie to z pewnością doskonały sposób na przeżycie niezapomnianej przygody oraz przepiękny urlop. Nasze rejsy morskie stażowe na Atlantyku oraz Morzu Północnym z pewnością okażą się bardziej nieznane i egzotyczne dla wczasowiczów, niż rejs po Morzu Bałtyckim. Klienci pragnący skorzystać z naszej oferty rejsów po Atlantyku, mogą odbyć wycieczkę głównie w okresach przejściowych.

W poprzednim roku zorganizowaliśmy wyprawę na Atlantyk oraz Morze Północne między końcówką sierpnia i września. Był to odpowiedni okres, gdyż dzięki temu ominęliśmy napływ innych turystów w odwiedzanych przez nas miejscach. W efekcie uniknęliśmy tłoku oraz większych cen w lokalnych sklepikach.

Pierwszy etap zeszłorocznego rejsu rozpoczynał wczasy (było to na przełomie sierpnia oraz września) w porcie Cuxhaven nad Łabą. Tych okolic trudno nie docenić za piękne oraz rozległe plaże. Ponadto odwiedziliśmy miasta fryzyjskie oraz Amsterdam w Holandii.

Drugi etap jaki obejmowały nasze rejsy morskie stażowe po Atlantyku to wycieczka po wodach Morza Północnego oraz Celtyckiego. Etap ten odbywał się we wrześniu, wypłynęliśmy z portu w Amsterdamie, korzystając z Kanału Angielskiego, dopływając do Normandii. Następnie po przepłynięciu Kanału udaliśmy się do kolebki żeglarstwa angielskiego, czyli do portu Plymouth. Etap zakończył się w francuskim Breście do którego dotarliśmy przez Morze Celtyckie.

Trzeci i ostatni etap, mający miejsce w zeszłoroczne wakacje, tyczył się stawienia czoła Zatoce Biskajskiej i Półwyspie Iberyjskim. Wczasy na tym etapie przyniosły ogrom przygód, ze względu na warunki pogodowe, którym stawiliśmy wyzwanie. Przede wszystkim Zatoka Biskajska jest sławna za sprawą silnych wiatrów. Z kolei, gdy objawił nam się Atlantyk ze swoimi ogromnymi wodami, ciężko było nie zachować szacunku do sił natury. Oczywiście zapewniliśmy naszym podróżnikom pobyt na suchym lądzie. W tym etapie obejmował on przepiękne porty hiszpańskie oraz portugalskie, czyli: Brest, La Coruna, Vigo, Porto i Lizbona.

Nasze rejsy morskie stażowe po Morzu Celtyckim, Północnym oraz samym Atlantyku przeżyliśmy na jednostce Leonid Teliga. Jest to legendarny jacht z 1978 roku, aczkolwiek w pełni wyremontowany. W efekcie zapewniamy naszym Klientom wszystko, czego potrzeba do przeżycia dobrej przygody. Czyli komfort oraz bezpieczeństwo.

Sprawdź naszą aktualną ofertę rejsów!

Copyright © WODNA SOWA – Imprezy integracyjne dla firm. Rejsy integracyjne. Eventy żeglarskie.
Projekt i wykonanie: Artneo.pl & Strony www