Pracowaliśmy dla:

Galeria

Tutaj zamieszczać będziemy zdjęcia z naszych wypraw, zarówno tych dużych jak i małych ;)

W lipcu braliśmy udział w największym na świecie zlocie żaglowców THE TALL SHIPS RACES 2017. Zacięte wyścigi na trasach Turku - Kłajpeda oraz Kłajpeda - Szczecin, zagwarantowały nam dużą dawkę adrenaliny oraz omocji związanych z rywalizacją z innymi załogami. Zajęliśmy 5 miejsce w grupie C, a na Finale w Szczecinie, nasz Kapitan - Aleksy Duchnowski odebrał nagrodę dla najmłodszego kapitana regat!

Szczególny podziękowania dla Kapitanów oraz Załóg: S/Y TARA, S/Y TORNADO, S/Y ZAWISZA CZARNY, S/Y KAPITAN BORCHARD, STS GENERAŁ ZARUSKI, STS POGORIA.

Trzeci tydzień maja spędziliśmy na Cykladach, katamaranując :) Rejs z założenia leniwo-wypoczynkowy, jednak udało nam się opłynąć prawie całe Cyklady, dotarliśmy, aż do Santorini!

W drugim tygodniu majówki wybraliśmy się na wschód, niestety silne północne wiatry pozwoliły nam dotrzeć nadalej do Kłajpedy, gdzie przywitały nas całkiem spore opady śniegu :)

Majowe pływanie w tym roku rozpoczęliśmy od Bornholmu, świetne warunki wiatrowe, ponad 100 godzin w morzu oraz intenstywne zwiedzanie na lądzie, jednym słowem to był BARDZO DOBRY rejs :)

Ostatnia część Śródziemnomorskiej Odyseii 2016 :) Pogoda dopisała, Atlantyk nie dokuczał, małpki z Gibraltaru pozostaną w pamięci na długo :)

Świetny tydzień, miejscami mocno wietrzny, żegluga wzdłuż hiszpańskiego wybrzeża Morza Śródziemnego

V już etap rejsu po morzu śródziemnym, odwiedziliśmy Bonifacio i Elbę, rejs zakończyliśmy w Genui

Fotki z III i IV etapu, pływaliśmy wzdłuż wybrzeży Prowansji i Lazurowego Wybrzeża.... było przepięknie :)

Zdjęcia z I i II etapu rejsu po Balearach, początku Odyseii Śródziemnomorskiej 2016 ;)

W trakcie 14 dniowego rejsu pokonaliśmy blisko 1200 mil morskich, odwiedzając najpiękniejsze miejsca archipelagu Makaronezji - Porto Santo, Maderę, La Palmę, Gomerę oraz Teneryfę. Sobie i całej, wspaniałej, załodze życzę jak najszybszego powrotu do tych pięknych miejsc ;)

Copyright © WODNA SOWA – Imprezy integracyjne dla firm. Rejsy integracyjne. Eventy żeglarskie.
Projekt i wykonanie: Artneo.pl & Strony www